Innerum

Sitter och spanar in innerums nyheter nu när jag ska på innerums visning hos min kusin fru på onsdag :) Här får ni några bilder att inspireras av från deras hemsida som ni hittar här!



Höst nyhet! Underbara färger, dom rosa såg lockande ut ;)


Roliga krukor, pennhållare m.m. har en i silver redan :)


Snygga stapelbara muggar, hur funnits skålar också men tror dom slutat med dem.


Dessa värmetåliga och snygga silikon blommor finns hos mig i vitt och rosa! Super bra som underlägg till glas, kastruller eller bara ha dem som en avbrytare på bänken i köket eller vardagsrumsbordet! Och dem där krukorna i bakgrunden är också snygga.


Höst nyhet! Roligare brickor med budskap!


Höst nyhet! Snygga filtlådor, kanske en sådan får bo hos mig? ;)


Mr uggly i olika färger.. För er som inte vet är de en sparbössa i silikon!


Snygga disktrasor som livar upp i ett tråkigt kök!

Mer får ni kolla på hemsidan som jag länkat högst upp i inlägget! :) Ska nog själv ha någon visning men blir nog mot julen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0